A DX TRADE KFT. százhalombattai munkavégzésre azonnali belépéssel

ügyintéző

munkatársat keres.

Főbb feladatok, munkák:

  • import ügyintézés EU-s és azon kívüli országokból illetve hazai beszerzési feladatok
  • megrendelések előkészítése, kezelése, a megrendelt áruk nyomon követése
  • fuvarszervezés, a fuvarozó cégektől ajánlatok bekérése
  • kapcsolattartás külföldi és magyar partnerekkel, külföldi képviseletekkel telefonon és írásban angol nyelven
  • értékesítési kollégák munkájának segítése
  • árajánlatok összeállítása
  • naprakész tájékoztatás a vezetőség és a kollégák felé
  • riportok készítése
  • általános irodai adminisztratív jellegű feladatok (ajánlatok, rendelések, szerződések, jelentések rendszerezése, pontos nyilvántartása)
  • készletfigyelés, készletkezelés

Az álláshoz tartozó elvárások:

  • angol nyelvtudás (tárgyalóképes szint)
  • felhasználói szintű MS Office ismeret (Word, Outlook, Excel, Outlook )
  • minimum középfokú végzettség
  • azonnali belépés
  • rendszerszemlélet és kiemelkedő szervezői készség
  • precizitás
  • képesség önálló, gyors, precíz, felelősségteljes munkavégzésre
  • teherbírás, rugalmasság, megbízhatóság
  • logikus gondolkodás, jó problémamegoldó készség

Amit kínálunk:

  • versenyképes jövedelem
  • főállású munkaviszony, próbaidő után határozatlan idejű munkaszerződés
  • felelősségteljes, komplex és önálló feladatkör
  • stabil vállalati háttér
  • angol nyelv napi szintű használata
  • barátságos munkakörnyezet

Előnyök:

  • felsőfokú végzettség
  • kereskedelmi területen szerzett gyakorlat
  • egy évnél hosszabb szakmai gyakorlat hasonló munkakörben
  • angol nyelvterületen eltöltött idő
  • kínai nyelvtudás
  • B kategóriás jogosítvány

Jelentkezni önéletrajzzal és a regisztráció során kapott teszteredmény megadásával a geier.ferenc@dxtrade.hu címen lehet.